Vanzelfsprekend doen wij er op onze manier alles aan om ervoor te zorgen dat de zorgverlening en zo goed mogelijk verloopt. Toch kan het gebeuren dat er ontevredenheid is over de wijze waarop dingen verlopen. Wanneer dat het geval is, willen wij dat uiteraard graag horen, zodat kan worden gewerkt aan een oplossing. Allereerst kunt u in gesprek gaan met uw zorgverlener of de directie. 
Daarnaast heeft u ook het recht om direct een verzoek te doen aan de klachtencommissie van Vulas om uw klacht in behandeling te nemen. U kunt het klachtenreglement hier downloaden.

Bezoek- postadres

  • Waalstraat 158
  • 3522 SV Utrecht

Telefoon

  • Tel: 030 - 20 74 888
  •  

Helpdesk

  • Ga naar de Helpdesk
  • Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Wij gebruiken cookies om onze website te verbeteren. Cookies voor de essentiële werking van deze website zijn ingesteld. Voor meer informatie bezoek onze Cookie policy. I accept cookies from this site.Agree